دستنوشته ها

ساخت وبلاگ

انکر تکست را باید قسمتی قابل مشاهده از یک لینک برای کاربران دانست که امکان کلیک کردن روی آن وجود دارد.


غیرطبیعی بودن لینک ها توسط الگوریتم پنگوئن سنجیده میشود و در صورت تشخیص آن سایت شما توسط گوگل جریمه خواهد شد.

انکر تکست از آن جا که محتوای صفحه مقصد لینک را مشخص می‌کند هم از نظر تجربه کاربری کاربران و هم از نظر سئو سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر ایده‌هایتان به منظور انتخاب یک متن لینک مناسب برای اشاره به صفحه‌ای دیگر ته کشیده است، می‌توانید بدون فکر، از عنوان آن صفحه استفاده کنید!

انواع انکر تکست به ترتیب نسبت استفاده از بیشترین به کمترین نسبت عبارت‌اند از این قسمت در زبان اچ تی ام ال، بین تگ آغازین و تگ پایانی قرار می‌گیرد. به عنوان نمونه می‌توان به کد اچ تی ام ال زیر اشاره کرد. مانند این لینکی که به صفحه اصلی وبسایت ما، اکسپرت سئو متصل می شود.

برای کاربران بنویسید ، به روشی قابل درک بنویسید و با متون اطراف هوشمند باشید – برای کمک به موتورهای جستجوگر بهتر برای رتبه بندی و ارتباط. انکر تکست را باید قسمتی قابل مشاهده از یک لینک برای کاربران دانست که امکان کلیک کردن روی آن وجود دارد. به نظرتون با انکر تکست هایی مثل . ، ؛ لینک بدم به سایت خودم مشکلی پیش میاد؟

وقتی چنین عبارت‌های کلی را به عنوان متن لینک انتخاب می‌کنید، خزنده‌های گوگل با رسیدن به آن‌ها داخل متن جاری، قادر به تشخیص محتوای صفحه لینک شده از طریق انکر تکست نیستند. این روش یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین انواع تعریف انکرتکست https://www.tesmino.com/blog/anchor-text  می شود. البته باید این هشدار را هم جدی بگیرید که استفاده بیش از حد از کلمه کلیدی برای لینک دادن ممکن است شما را با جریمه گوگل روبرو کند.

ادامه مطلب: https://tesmino.com

دستنوشته ها...
ما را در سایت دستنوشته ها دنبال می کنید

برچسب : اهمیت انکرتکست, نویسنده : رفیعی ghahremany بازدید : 149 تاريخ : جمعه 9 آبان 1399 ساعت: 23:07